سلام به تمام همراهان همیشگی کی‌راد 
اگر شما هم جزء مشتریان قدیمی ما باشید حتما در جریان هستید که هدف ما افزایش روز به روز کیفیت بوده و در این میان سعی کرده‌ایم با دیتاسنترهای قوی و باکیفیت همکاری داشته باشیم. ۸ سالیست که همکاری ما با دیتاسنترهای انگلستان بوده و در این میان رابطه خوبی با آنها داشته‌ایم. با مشاوره و راهنمایی کارشناسان دیتاسنتر تصمیم گرفتیم به مجموعه کلاد هاستینگ آنها بپیوندیم تا کاربرانمان از مزایای این سرویس بهره‌مند شوند.

در این اطلاعیه سعی میشود از کلمات تخصصی استفاده نشود و توضیحات با زبان عمومی بیان شود تا برای تمامی کاربران مجموعه قابل درک باشد لذا امیدواریم کاربران حرفه‌ای و عزیزمان در این زمینه بر ما خرده نگیرند.
قبل از هر چیز یک تعریف کلی از کلادهاستینگ (cloud hosting) داشته باشیم. در حالت معمولی یک سرور میزبان وبسایت شماست و اگر بهردلیلی هر یک از قطعات سخت افزاری و یا شبکه و نرم‌افزار سرور با مشکل مواجه شود امکان دارد در دسترسی به وبسایت‌ها اختلال ایجاد شود. در کلادهاستینگ چندین سخت‌افزار سرور با استفاده از تکنولوژی‌های خاص با هم تنظیم میشوند تا در صورتی که در عملکرد هر کدام از سرورها مشکلی ایجاد شد سریعا سرور جایگزین به روی کارآمده و بدون هیچگونه قطعی وبسایت در دسترس خواهد بود. این موضوع باعث میشود بتوان آپتایم یا دسترسی‌پذیری سایت را ۹۹.۹۹٪ تضمین کرد و قطعی به دلیل مشکلات سمت سرور به حداقل برسد.

با توجه به اینکه حجم داده‌هایی که باید به این بستر منتقل شود زیاد است ممکن است چند روز طول بکشد تا انتقال تکمیل شود. لذا این اطلاعیه به منظور شروع انتقال است و پایان آن با ایمیل به اطلاع کاربران میرسد.

نکات قابل توجه:
این انتقال فقط برای کاربرانی که سرویس cPanel دارند انجام میشود
سرویس‌های پرحجم و نمایندگی‌ها در مرحله آخر انجام میشود و قبل از انتقال با آنها هماهنگ میشود.
سرویس‌های دارای آیپی اختصاصی با هماهنگی با کاربران انجام میشود.

در حین انتقال تمام تلاش ما بر این است که هیچ اختلال و قطعی در سرویس‌ها ایجاد نشود، در عین حال از تمام کاربران خواستاریم در صورت مشاهده هرگونه اشکال در سایتشان سریعا موضوع را از طریق تیکت اعلام نمایند تا بررسی شود. سعی بر آن داریم تیکت‌ها را با الویت بالا و سریع پاسخ دهیم، لذا از شما خواستاریم پس از ثبت تیکت منتظر پاسخ کی‌راد باشید.

با آرزوی بهبود عملکرد و پایداری بیشتر سرورها.

بروزرسانی:
انتقال تکمیل شده است.
تشکر از همکاری صمیمانه کاربران گرامی
موفق باشید

Thursday, March 3, 2016

« برگشت